ویرا
خانه / زیرانداز جاجیم / فروش زیرانداز جاجیم ۴ در ۶ | عرضه با کیفیت درجه یک در بازار

فروش زیرانداز جاجیم ۴ در ۶ | عرضه با کیفیت درجه یک در بازار

فروش زیرانداز جاجیم ۴ در ۶ توسط مراکز فروش این گونه محصولات انجام می شود. جاجیم یا جاجم گونه ای زیرانداز دو رویه است. جاجیم به صورت دست باف می باشد و از پشم یا پنبه و یا از آمیخته ای از هر دو بافته می شود. جاجیم دو رو می باشد و هم برای زیر انداز مصرف می شود و هم کوچ گران هنگام سرمای شدید به عنوان روانداز استفاده می کنند. قیمت زیر انداز حاجیم براساس اندازه ها و نوع جنسی که دارد متفاوت است. در بعضی از مناطق ایران زنان به سبک قدیم جاجیم ها را می بافند که از نظر مرغوبیت و زیبایی بی نظیر هستند.

فروش زیرانداز جاجیم 4 در 6 | عرضه با کیفیت درجه یک در بازار

خرید بدون واسطه زیرانداز جاجیم در بازار

خرید بدون واسطه زیرانداز جاجیم در بازاربرای خرید بدون واسطه زیر انداز جاجیم در بازار باید به مناطقی سر زد که کار بافت را انجام می دهند. برای خرید بدون واسطه و مستقیم می توان به سراغ روستاییان و عشایر ها رفت. بازار های بزرگی هستند که این نوع محصولات را با کیفیت و طرح های بی نظیر و قیمت های استثنایی به مشتریان عرضه می کنند.

با متروک شدن کرسی زغالی بافت و مصرف جاجیم در شهر ها و حتی شهرستان های دور و نزدیک نیز به فراموشی می رفت ولی روستاییان طبق عادت قدیمی مناسب ترین بافت ها و انواع زیرانداز مسافرتی جاجیمی را انجام می دهند. قیمت زیرانداز جاجیم بر اساس نوع بافت متفاوت است. 

فروش استثنایی زیرانداز جاجیمی ۴ در ۶

فروش استثنایی زیرانداز جاجیمی 4 در 6فروش استثنایی زیر انداز جاجیمی ۴ در ۶ در بازار های بزرگ صنایع دستی که سالانه در سراسر ایران برگزار می شود انجام می شود. گاهی این محصول را خود عشایر ها و روستاییان می فروشند و گاهی مراکزی هستند که دست رنج این مردم را خریداری و در مغازه ها و بازار ها به فروش می رسانند.

قیمت این محصول اگر از خود بافندگان خرید شود ارزان تر و به صرفه تر است. گاهی بعضی از مراکز به هزینه یک جاجیم دو جاجیم به مشتری می دهند که این یک فروش استثنایی است. قیمت زیرانداز مسافرتی از جنس جاجیم بسته به اندازه و جنس نخ و پارچه محصول متغیر و متفاوت است.

قیمت روز زیرانداز جاجیم ۴ در ۶ در کشور

قیمت روز زیرانداز جاجیم  4 در 6 در کشوربرای تهیه قیمت روز زیرانداز جاجیم ۴ در ۶ در کشور می توان به مراکز فروش یا سایت های اینترنتی مراجعه کرد. قیمت این محصولات به خاطر دست بافت بودن کمی گران تر از ماشین بافی ها می باشد.

سایت های اینترنتی هستند که در زمینه فروش صنایع دستی در حال فعالیت هستند و قیمت های به روز و محصولات متنوع خود را در معرض دید و خرید مشتریان قرار می دهند. زیرانداز مسافرتی طرح جاجیم نقش و نگار های زیبایی دارد و تنوع زیادی از نظر سایز و طرح دارد.

فروشنده انواع زیرانداز مسافرتی جاجیمی صادراتی

فروشنده انواع زیرانداز مسافرتی جاجیمی صادراتیفروشنده انواع زیرانداز مسافرتی جاجیمی صادراتی این محصول را بنا به سفارش کشور ها برای آنها می برد. صنایع دستی ایران در تمام کشور ها مورد استقبال قرار گرفته است.

کشور های خارجی خریداران و مصرف کنندگان دائم این نوع محصولات هستند و صادر کنندگان ایرانی به خاطر بافندگان زیادی که دارند برای آنها محصول را تهیه می کنند و صادرات آن را انجام می دهند.

زیرانداز مسافرتی جاجیمی ۴ در ۶ یکی از پر طرفدار ترین نوع این صنایع دستی می باشد که صادرات آن سود زیادی را برای بافندگان و صادر کنندگان به همراه داشته است.

نمایندگی زیرانداز جاجیمی در تهران

نمایندگی زیرانداز جاجیمی در تهراننمایندگی زیرانداز جاجیمی در تهران محصولات تولیدی بافندگان را به فروش می رساند. این نمایندگی ها محصولات را به صورت حضوری و غیر حضوری در معرض خرید قرار می دهند.

نمایندگی ها گاهی سایت هایی را طراحی می کنند تا مشتریان داخلی و خارجی بتوانند از طریق آنها با سایز های مختلف زیرانداز های جاجیمی و قیمت های به روز آنها آشنایی پیدا کنند و جنس مورد نیاز خود را خریداری کنند. شهر های مختلفی هستند که بعد سالها هنوز کار بافندگی این محصولات را به روش های سنتی و قدیمی انجام می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 03136939999
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

مطلب پیشنهادی

فروش عمده زیرانداز جاجیم ۶ نفره | توزیع انبوه آن در سراسر کشور

سالیان سال است که تولید های بزرگی در کشورمان با تولید و فروش عمده زیرانداز جاجیم 6 نفره و توزیع انبوه آن در سراسر کشور، مشغول ارائه خدمات به کسانی هستند که برای

دیدگاهتان را بنویسید